The Secret Tajemství, napsala Rhonda Byrne.

 

Přemýšlel jsem po přečtení knihy co o ní říci. Proč ji doporučit ? Rozhodnutí nechám na Vás. Je to kniha, která může komukoliv z nás pomoci v jakékoliv fázi našich životů, v jakékoliv činnosti. To je důvod, PROČ si přečíst tuto knihu. Určitě se k ní budete vracet vícekrát. Vy, co neradi čtete, tak Vás mohu potěšit. Dá se pořídit i DVD !

 

Vydalo nakladatelství Ikar .

Cena knihy je 260 až 300,-Kč podle toho kde si jí pořídíte.

 

 

 

Nikdy nedělej kompromis

aneb Vyjednávej tak, jako by ti šlo o život

napsal Chris Voss

 

Nikdy nedělej kompromis je strhující, nenahraditelná příručka vyjednávacích technik, vybroušených během zajímavé kariéry Chrise Vosse, který začínal jako pochůzkář v ulicích Kansasu, aby se později na desítky let stal hlavním vyjednavačem FBI s únosci. Dnes patří k nejvyhledávanějším lektorům prestižních podnikatelských škol a současně působí jako poradce velkých společností při jejich strategických jednáních.

Vossovy techniky již prokázaly funkčnost v mnoha náročných situacích, od osvobození rukojmích po úspěšné miliardové fúze. A nyní je můžete využít i vy: ve své práci, pro získání lepšího místa, vyššího platu, či dokonce při přesvědčování svých dětí. Kniha se navíc čte lehce jako beletrie, protože autor svůj výklad prokládá napínavým popisem událostí, v nichž se Vossovi a jeho kolegům z FBI podařilo uspět v situacích, kdy šlo o všechno: o lidské životy.

V knize se mimo jiné dozvíte:

  • jak používat metody aktivního naslouchání, zejména zrcadlení, mlčení a hlas nočního DJ
  • jak zklidnit situaci a vyvolat v protějšku pocit bezpečí, aby se nebál odhalit jak rozlišit mezi tím, co
  • dotyčný chce a co nezbytně potřebuje
  • co to je taktická empatie a jak používat tzv. labeling
  • jak odzbrojit druhého v jeho stížnostech vůči vám
  • proč je "ne" tím nejlepším začátkem a jak ho dosáhnout jak lze přimět druhou stranu k e-mailové reakci
  • co to jsou kalibrované otázky a jak je použít k nasměrování energie protějšku k řešení vašich problémů
  • jak efektivně smlouvat i v případě, že jednáte s agresivním protivníkem či se potýkáte s urážkami

Recenze:

"Tuto knihu doporučuji do knihovničky každého vyjednavače, protože je nasáklá praxí skrz naskrz. Stačí jen škrtnout zápalkou a i začátečník s ní vyčaruje docela působivý vyjednávací ohňostroj. Autor staví na bohatých zkušenostech z FBI, kde se léta handrkoval s teroristy a únosci. Nabízí psychologické metody boje, které vám ve většině běžných jednání pomohou přelstít protivníky a získat vrch bez ztráty květinky. Je to kniha zdravě cynická, praktická a rozhodně ji mohu doporučit i jako soubor čtivých vyjednávacích příběhů, které jsou konec konců hlavní náplní každé knihy o vyjednávání. Jako vyjednavači se neustále učíme z příběhů - od kolegů, psychologů, mazaných praktiků, ale i veteránů z FBI, jako je Chris Voss."- Robert Vlach, konzultant, autor bestselleru Na volné noze

"Nikdy nedělej kompromis Chrise Vosse je tak trochu jiná kniha o byznyse. Je to kniha, která klade důraz na důležitost emoční inteligence bez obětování síly potřebné k uzavření obchodu. Je z pera bývalého vyjednavače s únosci - někoho, kdo nesměl přijmout "ne" jako odpověď - což z ní dělá fascinující čtivo. Přitom je výsostně praktická. Na stránkách Kompromisu najdete techniky, s nimiž se dostanete k dohodě, o niž vám jde."- Daniel H. Pink, autor knihy Prodávat je lidské

"Tato kniha mě dostala. Je to strhující čtení, plné okamžitě použitelných rad - a to nejen pro jednání, kdy je v sázce hodně, ale také pro zvládání každodenních konfliktů v práci či doma."- Adam Grant, autor NYT bestselleru Originals a Give and Take

"Chrisu Vossovi se v oboru vysoce rizikových vyjednávání, kdy je v sázce hodně, vyrovná jen málokdo. Techniky popsané v jeho knize fungují - ať už v byznyse, nebo v osobním životě."- Joe Navarro, bývalý zvláštní agent FBI a autor knihy What Every BODY is Saying

 

 

 

Nejkrásnější Podnikání na Světě "Jak dosáhnout úspěch s FOREVER LIVING PRODUCTS"

napsal Rolf Kipp, trojnásobný diamant společnosti FOREVER

V Německu byla tato kniha vydaná na začátku roku 2013 a hned se stala bezcelerem u distributorů Forever. A stala se ve všech zemích kde se kniha vydala. Naši distributoři dostali tuto knihu jako dárek na začátku letošního roku.

Rolf Kipp v šesti kapitolách popisuje způsob jak pracuje a jak ho tento systém vynesl - krok za krokem - až na vrchol ve Forever. Jeho metoda je snadná a jednoduchá.

Úryvek z knihy: Co je potřeba udělat

Nyní vám vysvětlím, co je potřeba dělat. Obchod se může stát složitý, ale ve skutečnosti je to velmi jednoduché.

Henry Ford jednou řekl: Když chceš vybudovat něco velkého, musíž začít jednoduše.

Když je to jednoduché, ostatní to mohou kopírovat. Forever podnikání je nejjednodušší podnikání na světě. Je to nejsnadnější způsob, jak si bokem vytvořit zcela novou příležitost a zároveň postupně zcela změnit svůj život tak, aby byl takový, jaký chcete. Jsou to pouze čtyři věci, na které se musíte soustředit:

Každý den vytvářejte kontakty

Každý den distribujte produkty

Každý den sponzorujte nové lidi

Každý den sbírejte doporučení

Tyto čtyři body jsou základem mého podnikání. Proč? Čtyři aspekty ho udržují na nohou. Stejně jako židli drží čtyři nohy. Vložil jsem 25% své práce do každého z těchto pilířů. Byl to základ toho, kým jsem dnes.

To znamená, že můj kód úspěchu z praxe by měl být dostačující na to, abyste se dostali do pozice Dvojitého diamantového manažera a měli pdobný příjem jako já. Tento kód postupu by měl stačit na to, abyste to dotáhli až na vrchol a stali se dalším číslem číslo jedna.

cena knihy je 297,-Kč, kód 5071

video: https://foreverliving.com/page/video/cze/cs?videoId=a1Ld000000BEIlvEAH&title=To+je+Forever+-+Rolf+Kipp#video

 

 

 

Jak uspět při obchodním telefonování

napsal Miroslav Princ

Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru - pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.

 * Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.

 * Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.

 * Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.

 * Znovuobjevíte motivaci k telefonování.

 * Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují.                                                                                                                                                          Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.

odkaz na youtube: https://www.youtube.com/results?search_query=miroslav+princ

 

 

Kam se poděl můj Sýr? 

Napsal ji Spenser Johnson, M.D.

Kam se poděl můj sýr je titul bestselleru, který pohádkovou formou pojednává o jedné velké změně. Jde o úžasný příběh plný rad, jak se vyrovnat s různorodými změnami v životě. Kniha je členěná do tří částí. Setkání, příběhu a diskuse. Tvoří kompaktní příběh o skupině bývalých spolužáků, jež se po letech opět shledávají na třídním srazu a vypráví si o svých životech. Dochází k zajímavým zjištěním:

U nikoho z nich není budoucnost přesně taková, jakou si ji v mládí představovali - narážejí tím na neustálé životní změny.

 

Vydalo nakladatelství Pragma ,cena 118,-Kč

 

 

 

  

„Jak se stát magnetem na peníze!“

Napsala : Carlyle Marie-Claire ,

Vydalo nakladatelství Metafora

192 stran

Cena: 180,-Kč, v Levných knihách 104,-Kč

  

Jonathan Livingston Racek

napsal Richard Bach

Tématem knihy je svoboda, která má být pro každé stvoření vlastní, kontrast mezi individualismem, touhou poznávat, schopností milovat a kolektivismem, masovostí, obyčejností, průměrností. Příběh lze chápat jako alegorii lidského života, který je svazován společností. Autor se věnuje právě létání, protože je to pro něj prostředek, jak vyjádřit volnost, nespoutanost; je to také jeho koníček, který se dostal do mnoha jeho knih. Mladý racek Jonathan Livingston se odlišuje od masy Hejna. Nelíbí se mu dennodenně se pachtit za jídlem jako jediným smyslem svého života. Zkouší se učit létat, rozšiřovat své obzory, překračovat svoje meze. Hejno, které je tím, že překračuje tradice, ztuhlý řád a průměrnost, znechuceno, se rozhodne ho vyloučit a prohlásit ho za psance, který se již nikdy nesmí vrátit zpět. On však získává neomezenou volnost, nyní se dostává na další úroveň svého života a setká se s racky, kteří mu pomáhají v dalším učení. Nejstarší racek Čang ho poté dovede k poznání, že je každý stejně volný jako myšlenka. Dovede ho k poznání lásky a porozumění, a tak se Jonathanovi začne stýskat po Hejnu. Jeho instruktor Čang odletí pryč, protože ho již zde není potřeba. Jonathan se vrací do blízkosti hejna a získává vlastní žáky, je velmi nadaný a obdivovaný, ale nesobecky a trpělivě učí své žáky poznání svobody.

Stran: 64 ,Vydal: Synergie 100148 ,Rok: 1999 ,Překlad: Robert Gajdoš,

Běžná cena: 187,- Kč

 

Síla přitažlivosti

Joe Vitale

 

SÍLA PŘITAŽLIVOSTI   je tajemstvím, které vám TAJEMSTVÍ /The Secret/ neprozradilo.

Doktor Joe Vitale, autor světového bestselleru KLÍČ a spoluautor světového bestselleru TAJEMSTVÍ tentokrát předkládá ještě účinnější a praktičtější plán, jak každý může v 5 krocích přilákat do života bohatství, štěstí a úspěch. Radí, jak ovládnout svou víru a soustředit se takovou silou až nakonec oživíte své sny. Pokud budete dělat jen to, co Joe Vitale říká v této knize, vytvoříte hojnost všeho daleko přesahující vaši momentální představu. Kniha obsahuje nový test přitažlivosti, pracovní sešit, cvičení a mnoho příkladů ze života.

 

Ottovo nakladatelství cena 299 kč

 

Největší příležitost v dějinách světa

John Kalench

Proč začít podnikat v systému MLM/network marketing a co to pro jeho účastníka znamená.

Kapitoly:

1. Jakou cenu má svoboda?

2. Váš kouzelný koberec

3. Co je největší příležitostí?

4. Zrození podnikatelského oboru

5. Nejlepší je začít právě teď

6. Vykročení do budoucnosti

                                             7. Sdílení snu

Kniha plná zajímavých námětů proč je MLM největší příležitost v dějinách světa. Kniha je okořeněná o příběhy úspěšných podnikatelů a distributorů v oblasti MLM.

Vydalo nakladatelství Alman a cena knihy je většinou kolem 100,-Kč

 

CESTA K VÍTĚZSTVÍ

napsal Pat Riley

Jako u každé vynikající vůdčí osobnosti, i u Pata Rileyho spočívá hlavní síla ve volbě strategie. Jeho zásady přesahují rámec sportu a pomáhají čtenáři vyhmátnout v sobě to, co je dobré, a přivést tyto schopnosti k dokonalosti. Cesta k vítězství je taktickým plánem pro hráče jakéhokoliv týmu v každé životní situaci - nejen na hřišti, ale i v podnikání nebo doma, v osobním životě. Předkládá své výherní strategie, které inspirují změnu, motivují týmovou práci, odhalují vnitřní rezervy a z každého z nás udělají vítěze. Nikdo, kdo touží po úspěchu, by si neměl nechat ujít příležitost poučit se od muže, který byl vyhlášen trenérem desetiletí.

Hodnocení:

Kniha, která se velmi dobře čte. Pat Riley v ní popisuje své působení u basketbalového týmu LA Lakers, se kterým dosáhl velkých úspěchů. Hovoří o své práci s hráči jako Earvin "Magic" Johnson nebo Kareem Abdul-Jabbar. Popisuje vývoj kolektivu a mnohdy jednoduše pojmenovává situace, které zažívá každý trenér během své práce. Ve dvanácti kapitolách nás provede svou kariérou u Lakers od svého nástupu až po odchod do dalšího týmu.

Vřele doporučuji, jenom se obávám, že bude problém ji sehnat. Vydání, které se mi dostalo do rukou, bylo z roku 1996 a o žádném novějším nevím. Doporučuji si knihu pujčit v knihovně.

 

ZÁKLADY ÚSPĚŠNÉHO VYBUDOVÁNÍ

Jak začít budovat a správně řídit své vlastní podnikání v systému síťového marketingu.

"Kuchařka" jak pro začátečníky tak pokročilé v MLM !

"Můžete se stát majitelem toho nejlepšího stroje v dějinách strukturního prodeje, ale dokud spolupracovníci ve vaší síti pod vámi nevědí, jak se stroj má řídit, nikam nedojedou. Pokud vaše lidi naučíte pravidla představené v této knize, pak je řízení skutečně naučíte."

Obsah:

1. Úvod do strukturního prodeje
2. Dvakrát dvě jsou čtyři
3. Syndrom selhání prodavače
4. Čtyři věci, které musíme udělat
5. Budujte na pevné skále
6. Lodě na širém moři
7. Pozvání prostředníka
8. Jak investovat svůj čas
9. Nadšení je nakažlivé
10. Motivace a postoj
11. Pětiúhelník růstu
12. Zpět do školních lavic
13. Hrátky s čísly
14. Obchodní tréninkové akce
15. Důležité fráze, jak si poradit s námitkami

 
Škola byznysu 

Robert T. Kiyosaki; Sharon L. Lechterová:

Pro lidi, kteří rádi pomáhají lidem
Robert Kiyosaki je světově uznávaný učitel v oboru financí a jeho kniha je označována za "výchozí bod pro každého, kdo chce získat kontrolu nad svou finanční budoucností". Autor přisuzuje svůj úspěch síťovému marketingu. Ačkoli nepropaguje žádnou konkrétní organizaci síťového marketingu, uvědomuje si cenu příležitostí, jež tyto organizace nabízejí, a zdůrazňuje jejich hodnotu v této knize. Síťový marketing nabízí vypracovaný obchodní systém každému, kdo chce získat kontrolu nad svou finanční budoucností. Co nás může síťový marketing naučit?

  • Optimistický přístup k životu
  • Vůdcovské dovednosti
  • Komunikační dovednosti
  • Schopnost jednat s lidmi
  • Překonání osobních pochybností a zvýšení sebedůvěry
  • Překonání strachu z odmítnutí
  • Spravování financí a investiční schopnosti
  • Schopnost přijmou zodpovědnost
  • Schopnost plánovat
  • Schopnost stanovit cíle
  • Organizační dovednosti

Vydalo nakladatelství PRAGMA, cena 150,- Kč až 190,-Kč

  

Kdo chce zabít Změnu?

napsal: Ken Blanchard, John Britt

Judd Hoekstra a Pat Zigarmiová

    Vydalo nakladatelství BETA

           cena: 80Kč - 150Kč

 

  KONEC PROKRASTINACE

               

https://www.konec-prokrastinace.cz/kniha/        

 

Umění jednat s lidmi

Cesta k úspěchu

 

Jak dosáhnout explozivního růstu v MLM

získávání nových spolupracovníků

autor Tom Schreiter:

Podnikání v MLM, Network Marketingu, referenčním marketingu je založeno na práci s lidmi. Růst našeho podnikání nastane jedině násobením našeho vlastního času. A jak jej dosáhnout? V podstatě je to jednoduché. Vytvořit si vlastní první linii spolupracovníků a tu naučit maličkost. Udělej to samé. A první línie nás zkopíruje a tak se pokračuje dál a dál do větší a větší hloubky vašich distribučních skupin. A právě k tomuto by nám měla pomoci tato kniha na měsíc duben.


 

 

JAK PŘIPRAVIT DOBROU PREZENTACI  

                                                                                                                                                                                                      

        napsal: Tim Hidle   

   - Příprava prezentace

   - Osobní příprava

   - Přednášení prezentace

   - Zacházení s publikem

 

 

VELKÝ AL VYPRÁVÍ

napsal Tom Schreiter

 Systém získávání spolupracovníků aneb jak s humorem, rychle a úspěšně budovat své pracovní skupiny bez teorií, ale pomocí fakt, která fungují. To vše je cílem této útlé, ale efektivní příručky, která vám poskytne nezbytné informace pro osvojení si pravidel pro tuto činnost.

 

Obsah:
1. Distributor "Joe
2. "Velký Al"- klíč k úspěchu
3. Dva na jednoho: nesportovní výhoda
4. Pointa
5. Ne každý je dobrým pracovníkem
6. Boření mýtů
7. Obchodní cestující
8. Jeden příběh má hodnotu 10,000 faktů
9. "Sekretářka"
10. Příběh ústřice
11. Dvě kouzelné otázky
12. Opravdu se to vyplatí
13. Jak přimět vašeho partnera, aby uvěřil vašim cílům
14. Uzavřít obchod ještě dříve, než začnete s prezentací
15. Jak zabít skupinu
16. Jak si předem připravit půdu
17. Výměnným obchodem k vyššímu obratu
18. Bez práce nejsou koláče
19. Nastartování nového distributora
20. Výhody
21. Jak se nepohybovat v kruzích
22. Jak chytit velký úlovek
23. Zákon života
24. Syndrom mléčné farmy
25. Syndrom mléčné farmy (část II.)
26. Případ odloženého obchodu do důchodu
27. Příběh o jahodách
28. Jak provádět úspěšné obchodní prezentace
29. Odpověď na neúspěšné obchodní prezentace

 

 

ZÁKLADY NETWORK MARKETINGU JAK SI VYTVOŘIT TRVALÝ PŘÍJEM 

napsal Edward Ludbrook

Když jsem četl tuhle knihu, říkal jsem si. "Proč jsem ji odkládal a nepřečetl dřív!" Měl by ji mít každý kdo to myslí s network marketingem (multi level marketing) vážně. Na základě této knihy připravím pro naši skupinu Nových zákazníků a Vlastníků Forever podnikání seminář. A myslím si, že bude stát za to.

Jak si můžete vytvořit trvalý příjem - převratná novinka další vlny Network Marketingu. Kniha Vás seznámí se základními pravidly budování úspěchu. Od těchto pravidel se odvíjí všechno ostatní. Úspěch je přirozeným vyústěním důsledné aplikace těchto základů.

Síla network marketingu spočívá ve skutečnosti, že toto odvětví umožní každému dosáhnout zisku alespoň 150liber měsíčně za necelých šest měsíců ( někomu i za necelý měsíc). Network  marketing tedy může zdvojnásobit příjem průměrné domácnosti.                                                                                                 (úryvek z knihy)  Většina lidí tvrdě pracuje v zaměstnání. Za práci získají mzdu - pracovní čas vymění za peníze, věří proto tomu, že mají "celodenní plat za celodenní práci". Výměna pracovního času za peníze je podstatou lineárního příjmu. Můžete být zaměstnancem nebo se zaměstnávat sámi, nicméně způsob, jakým zjistíte, zda je váš příjem lineární, spočívá v tom, že si položíte následující otázku: Když přestanu pracovat, budu stále vydělávat peníze? Jestliže je odpověď záporná, potom patříte k 99% lidí na světě, kteří uvízli v pasti. Váš výdělek závisí na vašem úsilí. Lidé s lineárním příjmem utrácejí velké peníze na připojištění, aby se tak chránili pro případ, že se jejich lineární příjem zastaví.

Malé množství lidí pracuje chytře a získává zbytkový příjem - tj. příjem, který trvá, když přestanou pracovat. Zbytkový příjem se liší od od linárního, protože nezávisí na vašem úsilí. Zbytkový příjem můžeme získat, vytvoříte-li si majetek v jedná z následujících forem:

- Investiční majetek, jako je nemovitost či pozemek, nebo investice, která přináší výnos z nájmu nebo úrok

- Obchodní majetek nebo podílové vlastnictví např. dluhopisů nebo akcií, které přinášejí dividendu

- Duševní majetek, jako jsou knihy, patenty, filmy nebo hudební skladby, které přináší autorský honorář nebo licenční poplatky.

- Majetek ve formě sítě zákazníků, jako je network marketing, která přináší provizi

(ukázka z knihy)

 

 

DOPORUČENÉ CD NA MULTI LEVEL MARKETING

Michael Strachowitz - cyklus přednášek

Kdo je Michael Strachowitz? Strachowitz začal pracovat v oblasti síťového marketingu v roce 1977. Velkého úspěchu dosáhl ve firmě Amwey. V současné době je předním světovým školitelem, koučem, konzultantem v oblasti MLM. Jsem rád, že jsem byl přítomen na několika jeho setkáních které zprostředkoval Forever. Strachowitz je přesvědčený, že tento prodejní systém je skvělá příležitost pro ty, kteří usilují o lepší a úspěšnější život a kteří jsou připraveni tvrdě pracovat k dosažení cíle. Ze své vlastní zkušenosti ví, že organizace, která je vybudována na stabilitě, pevném základu je zdrojem lukrativních přijmů po celá desetiletí. Jeho osvěžující humor a znalosti lidí dělá z každého jeho vystoupení jedinečný zážitek. Má rád lidi a je pevně přesvědčen, že každý člen jeho publika může dosáhnou všeho.

17. 4. 2010 uspořádala společnost Forever v hoteli Senec exkluzivní seminář Michaela Strachowitze. Seminář se skládal ze čtyř přednášek, které jsou na 4CD.

CD1: Network marketing - principy, pravidla a úspěšné fungování                                                                                                                                                     CD2: Pozvání zájemců a prezentace podnikání                                                                                                                                                                               CD3: Start - jak pomoci novým distributorům k úspěchu                                                                                                                                                                    CD4: Koloběh úspěchu - přání, tužby, stanovení cílů, plánování, práce, úspěch

Další informace najdete na:                                                                                                                                                                                            https://www.michael-strachowitz.de/       

 

UMĚNÍ MOTIVOVAT > CESTA K ÚSPĚCHU

 

napsala Christine Harvey

 Tato kniha zahrnuje sedm způsobů, které nám mohou pomoci.

- Uvědomme si vlastní hodnoty

- Rozšiřujme si představy o svých možnostech

- Posilujme svou sebedůvěru, odvahu a vnitřní jistotu

- Naučme se povzbuzovat svou vytrvalost

- Zdokonalujme úroveň svého vystupování a chování

- Zbavme se otálení

- Stanovme si přesvědčivé cíle.

Každá z těchto rad pomůže našemu odhodlání dosáhnout vyšší výkonnosti a dopomůže k úspěchu nám i našim spolupracovníkům.

 

 

JAK CHUTNÁ ŽIVOT

     Richard Pachman

                                                                                                                                                                                                                                                                              

        

     doporučená cena 300,-K